15 януари 2016

Салата с витамини от А до Я :)


























На пръв поглед смесването на продуктите е необичайно, но ви уверявам, че е много вкусно. Разкошен свеж вкус, а колко е полезна всяка от съставките, предполагам всеки знае.


Продукти:

2 големи ябълки
1-2 круши
3-4 мандарини
1 глава червено цвекло
зехтин на вкус
мед на вкус


Приготвяне:

Настържете почистеното цвекло, разделете резенчетата мандарини.
Преценете дали да обелите ябълките и крушите, нарежете на парченца.
Смесете продуктите, полейте зехтин и мед и се насладете :)

Да ви е сладко!

4 коментара:

  1. Бомба с витамини :) Зехтина ми е странен в комбинацията, но явно си е намерил мястото и тук.
    Поздрави

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей, Алби :) И на мен ми беше странно, но... се престраших и много ми хареса :)

      Благодаря, че се отби :)
      Поздрави

      Изтриване
  2. Много апетитна есенно/коледна салатка!
    Поздрави! (:

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ха-ха развесели ме много правилно си я определила :)
      Поздрави и на теб :)

      Изтриване